USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
Tehdessäni tilauksen, ovatko kaikki henkilökohtaiset tietoni turvassa?- Ehdottomasti kyllä. Otamme vakavasti kaiken asiakkaittemme tietojen osalta, emmekä koskaan ota talteen pankki- tai luottokorttitietoja, vaan käytämme rahoituslaitosten tarjoamia turvattuja palveluja. Rekisteröityminen ja tilauksen tekeminen on erittäin turvallista verkkokaupassamme, mikä tarkoittaa sitä, että henkilökohtaiset rekisteröintitilaustiedot pysyvät henkilökohtaisina.
Tarjoamme seuraavia turvallisia maksutapoja:
1. Kaikki suuremmat luottokortit: Koko maksuprosessi tapahtuu asiakkaan ja luottokortteja käsittelevän yrityksen välillä (Checkout Finland) suojatussa ssl-yhteyksissä.
2. PayPal: Koko ostoprosessi tapahtuu asiakkaan ja PayPal:n välillä suojatuissa ssl-yhteyksissä.
3. Pankkien verkkomaksut (Checkout Finland): Koko maksuprosessi tapahtuu asiakkaan ja Checkout:n välillä suojatuissa ssl-yhteyksissä.
Huomioithan, että emme koskaan käsittele asiakkaan henkilökohtaisia pankki- tai luottokorttitietoja itse. Kaikki sisään- ja uloskirjautumiset tapahtuvat suojatuissa yhteyksissä. - En ole saanut tilauksestani tilausvahvistusta sähköpostitse. Miksi?
- Joskus lähettämämme automaattiset tilausvahvistukset joutuvat asiakkaittemme roskapostin sekaan tai internet tarjoajan torjumiksi. Jos olet rekisteröitynyt asiakas, voit kirjautua sisään tietokantaamme ja tarkastella omia tilaustietojasi. Mikäli et ole rekisteröitynyt asiakas, voit lähettää kyselysi asiakaspalvelumme info(at)skincollagen.com-sähköpostiosoitteeseen. Kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme, anna mahdollisimman täydelliset tilaaja/tilaustiedot, jotta asiakaspalvelumme löytää helposti tilaustietosi.
- Mistä voin löytää tuotteiden koko- tai ravintotiedot?
- Tuotteiden koko- tai ravintotiedot ovat saatavilla useimmista tuotteista yksittäisen tuotteen info-sivuilta välilehden kohdasta "Kokotaulukko" tai "Ravintosisältö". Jos tuotteesta ei ole saatavilla tätä tietoa, voit lähettää kysymyksesi asiakaspalvelumme info(at)skincollagen.com sähköpostiosoitteeseen.
- Sisältävätkö myyntihinnat arvonlisäveron?
- Toimimme Euroopan Unionin markkina-alueella, joten joudumme laskuttamaan tuotteiden hinnat sisältäen arvonlisäveron. Tämä koskee kaikkia Euroopan maita.
- Omistan kauneushoitolan, joten onko teillä mitään erikoisohjelmaa minunlaisille yrittäjille?
- Kyllä, meillä on juuri sinun tarpeisiisi suunniteltu tukkuasiakasohjelma. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme info(at)skincollagen.com, joka kertoo sinulle enemmän tästä ohjelmasta.
- Olen unohtanut salasanani, mitä minun tulisi tehdä?
- Verkkokauppamme on varustettu salasanan resetointipalvelulla, joka automaattisesti luo sinulle uuden salasanan ja lähettää sen sähköpostiisi. Voit uusia salasanasi etusivun yläosassa olevan Palauta salasana -linkin kautta. Mikäli järjestelmä ei tunnista sähköpostiasi tai et saa uutta salasanaa, ilmoita tästä asiakaspalvelumme info(at)skincollagen.com-sähköpostiosoitteeseen.